ياريت الناس تدخل و تشارك معانا في المنتدي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ياريت الناس تدخل و تشارك معانا في المنتدي

الأدارة

welcomeالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولاتصل بنا

يبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه)

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
مدير
مدير
Admin

العمل/الترفيه : FIF09
المزاج : NET

يبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه) Empty
مُساهمةموضوع: يبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه)   يبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه) Emptyالإثنين أكتوبر 20, 2008 2:05 pm

يبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه) Bsm
لمايكون الانسان حاسس بالاحساس ده مع انو ليه اصحاب كتير اوى دايما فى وسطهم وفى شغل دايما زمايلى حواليا ومش سايبنى ماليش انسانه مرتبط بيها او بحبهايبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه) 009 دى مش مشكله بس الغربه داخله جوايا بقيت حاسس انها جزء منى ومش هايسيبنىيبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه) Compress بستغفر ربنا وبقول الحمد لله على الى انا فيه بس حتى الجامعه مش حاسس فيها باى لذه حتى وانا قاعد مع الناس >المشكله انى بعرف انصح الناس كويس اوى بس مش عارف انصح نفسىيبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه) 094 وحتى لو نصحت نفسى مش عارف اطبق الى بقول عليه او بفكر فيه حاسس انى شبه عايش (او شبه ميت)مش فارقه ومش عارف اعمل ايه بجد اتخنقت لدرجه انى فكرت بعد ما اخلص الكليه ادخل الجيش واعيش عمرى كلو زى الاله الى بتشتغل من غير احساس يبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه) Shutupنفسى الاقى حد يحس بيا صح من اصحابى او اى حد >ده انا ساعات ممكن اقعد اتكلم مع اى حد غريب فى العربيه او فى المترو واقعد احكيلو على كل حاجه خاصه بيا مع انى متاكد انى مش هاشوفو تانىيبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه) Mad_argue بس بفضفض>انا هنا على المنتدى من زمان اوى بس فرحت لما لقيت (فضفض)يبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه) 18

يبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه) Yikes3عارف انها مالهش حل ولكن؟؟يبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه) Yikes3
الله اعلم

https://embabaprep.yoo7.com
owner ahlawy
مدير
مدير
owner ahlawy

مُساهمةموضوع: رد: يبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه)   يبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه) Emptyالخميس أكتوبر 23, 2008 6:30 pm

What a Face ميرسي يا غاااااااااااااالي What a Face
Admin
مدير
مدير
Admin

العمل/الترفيه : FIF09
المزاج : NET

مُساهمةموضوع: رد: يبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه)   يبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه) Emptyالخميس أكتوبر 23, 2008 7:04 pm

شكرا على الرد

Very Happy وانا مستنى من باقيت الناس
https://embabaprep.yoo7.com

يبقى ايه احساسك انك وحيد فى بيت او وسط اصحابك(هو ده الى انا فيه)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مفاجأه كبري ((((برنامجSweetIm)))برنامج للياهو والهوتميل علشان تشتغل اصحابك ..بالصور